marți, 16 septembrie 2008

bai nene...

deci e groaznic! azi a fost o zii nasoala. a inceput cu platirea internetului (din banii mei), cu cmparerea de flori pt diriga (tot din banii mei) , cu zambete false, cu ora de franceza, cu ariton profa de fizica care a vb intr una, cu prezentarea fiecarei siluete aiurite in engleza, cu discutia cu Dumnezeu, cu ora infernala in care directorul ne a predat 5 paginii de lectie, absolut genial dupa 3 luni in care mana mea nu a mai facut de loc contact cu pixul, si preferata mea: informatica , in care am dat un test la care am luat....5,16. una din notele mari.:D acum e ora la care eu am venit acasa de la scoala. o ora la care unii de bea acum pleca de acasa. da nu si eu, eu stau in casa , obosita dupa o zi cum de mult nu a mai fost. sfarsit/

Niciun comentariu: