vineri, 12 septembrie 2008

"viata merita osteneala sa ii zambesti"

:D astazi rasfoiam agenda ca sa vad ce mai am de facut si am gasit citatul asta. mi am amintit de articolul pe care l am postat care vorbea despre acel accident, si sunt din ce in ce mai sigura de ceea ce ziceam.
asa ca ma m gandit sa va mai arat cateva citate celebre spuse de oamenii celebri:
  1. "Cel mai sigur semn de moarte apropiata a unei societati este batranetea morala a copiilor"(N.Iorga)
  2. "Fericirea nu este o statie la care ajungi , ci un mod de a calatori."(M.Runbeck)
  3. "Cele mai comune minciuni sunt cele pe care ni le spunem noua insine."(F.Nietzsche)
  4. "Cand iti numeri dusmanii,adauga-te si pe tine si nu incepe pedeapsa cu ceilalti."(V.Havner)
  5. "Opusul dragostei nu este ura ,ci indiferenta"(Elie Weisel)
  6. "Nu conteaza atit de mult ceea ce faci,ci cita dragoste pui in ceea ce faci"(Maica Teresa)
  7. "Nu cunosc o cheie a succesului,dar cheia esecului este sa incerci sa-i multumesti pe toti."
  8. "Motivul pentru care Dumnezeu a creat timpul este ca sa existe un loc pentru ingroparea greselilor trecutului."
  9. "Mai bine sa fi pierdut iubirea,decat sa n-o fi cunoscut niciodata."

Niciun comentariu: